Monday, January 24, 2011

jiwa kacau

Nolie nak membebel panjang skit tuk entry kali neh. Bukan apa, nak lepaskan skit perasaan yg bersarang and bersawang kat kepala hotak neh..haishh.. Tahun neh tahun yg nolie wat keje Lalalalalalalal jek..x efisien langsung.Lewat hantar tugas, lambat2 kan wat keje..x taulah kenapa. Tapi bab ngaja nolie cam bese jek. tetap beri sepenuh perhatian n utamakan students. Buku rekod pun nolie akan pastikan siap sebelum masuk ke kelas. Cuma tugas2 tambahan jek nolie melengah skit. Lagi pulak tahun neh bertambah2 tugas. Pastu, tugas org lain pun serah kat nolie jugak..dah tentu2 tugas tu dah serah kat org lain, yg mintak nolie gak yg wat tu ape ke hal?

Mungkin tahun neh nolie sibuk fikir pasal kahwin kot..Fikir mcm2 nak wat. Lagi pulak nolie byk nak wat sendiri. Bukan x leh tempah atau beli dah siap, tapi nolie nak kepuasan..KEPUASAN. Kita kahwin hanya sekali InsyaAllah..Nolie nak jadikan ingatan yg nolie x leh lupa sampai bila2. Ingatan yg nolie berpenat lelah buat macam2, ingatan nolie kelam kabut nak siapkan itu ini, ingatan nolie berperang dengan keje kat sekolah n kahwin, ingatan majlis idaman nolie akhirnya jd kenyataan..tu semua kan saat manis. Bila fikir keje sgt banyak kat sekolah (bukan keje ngajo budak..yg extra2 keje) rasa agak tensen skit sbb cuti sekolah aritu pun nolie x ader cuti langsung..hari2 dtg sekolah. Sambung pulak tahun ni dgn keje yg sgt banyak terutama skali hal2 koperasi. Khamis neh nolie ada bengkel kat muar 3 hari. Lepas raya cina pun kursus 2 hari kat JB..Belum campur bengkel akaun bulan 4 nanti sbb akaun koperasi tutup 31 mac..tiga hari jugak. tambah pulak beban ajar SPM bagi subjek BM. Dah bertukar opsyen nampaknya nolie sbb dah lebih 3 tahun ajar BM. Kimia ntah hilang ke mana agaknya. Nasib baik mate masih di hatiku..macam mana x jiwa kacau huhu.. sekurangnya bila menulis mcm neh nolie dpt rileks lah skit. hurmmm..budak2 dah sibuk tanya nolie bila nak wat kelas tambahan tuk SPM..nolie just jawab lepas CNY..nak x nak nolie kene wat kelas jugak tuk dorang. masa bila nolie nak g cari barang, siapkan hal2 kahwin nolie nanti..penin2. tapi nolie tetap happy bila dah mula wat kelopak2 bunga tuk bunga pahar. nolie dah mula design TQ tag..rase x sabo nak siapkan tu semua. (ke x sabo nak kahwin ko neh nolie wuhuhuhu)

 
                                            Nolie..chaiyok2 :)..dptkan APC tahun neh yek..

2 comments:

princeduyong said...

ngajo leklok ye nolie...fokus jangan lari.. ;)

nolie said...

tima kasih :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...