Sunday, December 19, 2010

annoying

cuti sekolah ni punyalah ramai member n sedara mara yang kahwin. tiap2 minggu asik g kenduri org jek..kenduri sendiri bile lah aku nak g agaknya (erk...perlu ke keluar statement mcm tu huhu)..mase pergi kenduri membe beberapa minggu lepas, jumpalah kawan2 lama..adalah sorang kawan aku ni yg mmg dah diakui kelazerrrrrran mulutnya telah menyatakan ayat yang membuat aku sentap skit lah..maklumlah, aku tergolong dlm golongan aweks sensitip tahap dewa haha..die kate facebook aku annoying.erk.. kenapa die ckp mcm 2?aku tau kenapa hehe..sebab lepas aku bertunang dlm bulan 3, aku dah mula rase jiwang2 skit ngn tunang aku. tapi sekali sekala terkeluar lah jugak ayat rindu aku kat facebook 2..tp skali dua jelah yg aku tulis..but bukan ayat jiwang pun. just ayat macam aku rindu tunang aku jek. tapi sebab tunang aku tu pun kwn die, die pun cam menyampah lah skit kan..aku rase come gak kadang2 kite luah perasaan kite skali skala.tapi x delah yg jiwang karat smpai kat facebook pun nak bersayang berchenta..aku pun meluat huhu..tapi aku jwb lik kat die, biasalah aku dah nak kahwin hehehe..membe sendiri, ape de hal kan..

so, moral of the story? aku dah kurang post kat facebook hehe..pas ni aku post kat blog jelah haha >_<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...