Sunday, December 19, 2010

preparation for wedding

Erm..ada sorang member aku nih, die ckp org johor kahwin beria sgt..yeke?ala, apa salahnya klu dah sekali seumur hidup. kita mesti harapkan wedding kita nanti menjadi wedding yang sgt meriah dan akan diingati oleh semua org kan. aku dah tempah bridal. agak cepat jugaklah tempah sbb nak tempah baju baru..Alhamdulillah, dapatlah aku ikut design, warna dan tema impian aku nanti. baju nikah pun bridal jugak yg buat khas tuk aku and dia buat ikut design yang aku nak, simple but nice haha..

 baju ni lebih kurang lah design yang aku minta dia buat..kurung moden tapi kain dia buat macm tu jugak..org panggil flawly ekk?..warna baju tuk nikah sebenarnya kan aku nak putih semua biar nampak suci jek hahaha..tapi bila sampai kat bridal house tu, dah bincang2 design semua, aku minta kain chiffon putih tapi suruh dia tambah beads pink yg mcm baju kat atas ni..buat keputusan last minutes lak aku ni..asal la tak boleh lari dari warna pink? asik2 pink jek huhuhu..

baju untuk sanding pulak aku pilih tema maroon + pink (pink lagi..haish..)..cantik kan kombinasi warna macam kat atas ni..tapi design baju bukan macam ni lah hehe..

so, bridal aku dah tempah siap sekali dengan hiasan bilik tidur, makan damai, pelamin, gambar dengan studio skali n khemah..videografer pun aku dah tempah n dah bayar deposit..videografer yang agak femes lah kat jb ni bila aku search kat internet, jek video dan manisdv..so, aku pilih yg mane 1 ekk..hehehehehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...