Friday, February 25, 2011

Salam Takziah buat Pak Ngah Nolie

Hari neh nolie ambil cuti sbb pergi majlis kebumi Pak Ngah nolie kat Kota Tinggi. Arwah meninggal ptg semalam lepas buat kemoterapi beberapa hari. Pak Ngah nolie kene kanser paru2. Neh sume sbb merokok lah. dah 2 pakcik nolie meninggal sbb sakit yg sama dan dua2 kuat merokok. Harap2, adik nolie berubah dan buang tabiat merokok 2.

Nolie dapat panggilan daripada mak nolie masa nolie nak tempah kad kahwin. Dah duduk lama pilih design sume, tinggal nak ambil order jek. baru nak cita2 mak dah telefon bitau Pak Ngah dah x da. X jadi nolie nak tempah terus jek lik. Budak kedai 2 pun terpinga-pinga sbb kitorang tak jadi tempah. Tapi dah bitau dia nak dtg balik. Akak nolie pulak accident lepas dpt berita Pak Ngah nolie. X taulah mana silapnya tapi Alhamdulillah dia dan abg ipar nolie selamat. Cuma kereta lah teruk sikit. Pagi tadi nolie sempatlah tengok Pak Ngah smpai ke kubur. First time tengok org dikebumikan. Terasa sebak pun ada bila imam tu cakap mati itu benar. Lupakan segala keseronokan dunia demi bertemu Tuhan yang 1. Rasa insaf dan menyesal sgt2 atas segala dosa yg dah lakukan selama neh. Semoga Roh Pak Ngah nolie, Sulaiman bin Abd Latif ditempatkan bersama-sama org yg beriman. Dan semoga mak nolie dan atuk tabah menerima dugaan Nya.Amin..

4 comments:

MiSs LyN said...

mak ok x..?=(

nolie said...

Hari neh nampak ok. atuk pun sama. Cuma mak sakit kepala. mak still kat kota

TAYAR PANCIT said...

hai saye da join awak :) http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/eklusif-dari-eropah-piala-liga-juara.html

yUn said...

siape accident??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...