Monday, July 4, 2011

Hantarans 'home made'

Nolie nak tunjuk hasil hantaran yang nolie dan akak nolie dah berjaya siapkan. Dah sebulan lebih kahwin baru sibuk nak tunjuk ekkk hehe. Biasalah kan, bila dah jadi isteri dan dalam masa yang sama bekerjaya, mmg x sempat nak bercerita macam2. B2B lain nanti mungkin akan rasa jugak hihi.


Jam dan cermin mata

Kasut

Coklat

sejadah

perfume

jins dan t-shirt

belt dan wallet

sirih junjung

kek lapis cadbury
Rasa puas bila kita dapat siapkan dengan hasil tangan kita sendiri kan =)

5 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

rs puas hati sgtkan ble buat sndr...
huhuhu

cik anis said...

cantik hantaran nolie..hari tu teringin nk tgk tp segan..hehe..

pasni blh la anis sewa dulang tu.. ;p

nolie said...

nk sewa leh jek anis hehe.

ekin&yusri : tulah kan. Klu tak cntik pun hasil tangan sendiri jugak kan.

cik anis said...

wah..nolie bukak utk sewa eh pasni??
suka..suka..nanti dekat tarikh majlis anis roger2 nolie ek..harap time tu takde org sewa la..hehe

nolie said...

ok dear hehe..Harap2 kaler putih dia x bertukar jd kaler lain lah =p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...