Friday, July 15, 2011

Wayang Pertama

Malam semalam, nolie bersama En.Hubby dan adik2 g tengok Harry Potter hehe...Suka suka suka. Nak tau tengok kul bape? Kul 10.30 mlm..Esok nyer nolie ngn En.hubby keje. Yang adik2 nolie masing2 x keje pun. Padanlah dorang beria ajak nolie ngn En.Hubby kua tengok wayang..Selepas kahwin, itu adalah wayang pertama nolie tengok dgn En.Hubby. Banyak kali plan nak tengok tapi x pernah menjadi huhu..Harry Potter punya pasal, ngantuk pun sanggup jugak :).

Esok kalau boleh nak ajak En.Hubby g cari rumah..Kitorang x sempat2 nak cari rumah. Tapi kalau boleh nak cari jugak cepat. Dah mula rasa letih sbb berpindah2 dan ngangkut2 barang. Kadang2 sampai x cuci muka sebab pencuci muka dok kat umah lain hahaha. Nak asingkan bekas asik lupa jekk.

 Lepas kahwin neh, muka nolie mula bermasalah..Asik kering jek.Ada tak ex B2B yang sama mcm nolie? Nak g cari suppliment lah. Apa ekk yang sesuai tuk kulit neh..hurmm..

2 comments:

Gadis said...

waahhh...

mesti terase mcm bercinta semula kan...;-)

Gadis said...

cube la mkn vco..

kalau beminat boleh bgtau Gadis yer..

mmg elok utk muke...^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...