Friday, March 11, 2011

bekas hantaran

Hurm...ape yg nolie dah beli tuk hari neh? cer cite cer cite hehe..nolie nak cite lah ni =p. Okey, nolie sebenarnya mmg nak sgt bekas hantaran yg nolie beli tadi sebelum neh. Tapi, nolie tukar fikiran sbb harganya yg agak mahal. So, survey2 lah yg lain. Tapi tadi bila nolie nak g beli, nolie cari2 yg harga agak leh diterima akal tapi x ader yg berkenan. Jadi nolie terbelilah bekas yg nolie suka tu...ulang suara, terbeli...Ulang suara lg sekali..terbeli hahahaha.X pelah..untuk menyedapkan hati neh, adik2 nanti leh pakai :). Nolie beli jugak bunga2 untuk deco hantaran nanti. Sebenarnya niat nak cari bekas tuk kek SIL nye hantaran nikah. sebab 2 pergi situ. tapi, x sesuai pulak box tu sbb x kene saiz nyer. So, beli reben jek wat tambah2 hiasan nanti. Harap semuanya menjadilah..1 hari lagi SIL nolie nak nikah..=D

Nilah bekas nya..harga? 30++ huhuhu

dak kecik neh memulakan operasi dia sekali lagi huhu..

Bunga-bunga tuk deco hantaran nolie nanti dah dapat sume, Polisterin nolie dah siap balut. Tapi renda nak balut tepi polisterin lom jumpa yg sesuai..ok tak kombinasi warna dia? Nolie suka pink hihi

3 comments:

elephantdaughter said...

cantik bekas hantaran tu..xpe mahal ckit..pasni blh adk2 pkai or bg sewa kt org kn....huhuhuhuuuu :)

fira. said...

awww... cantik sgt ok bekas hantaran u. xpe mahal skit. at least berbaloi2. murah tp xcantik pun buat ape kan. as long as u like it, its worth it ok. *n actually i like it too!* =P

nolie said...

hihi..thanks both of u sbb telah menyedapkan ati nolie neh hehe.:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...