Thursday, November 17, 2011

Excited...

Kepenatan sebab beria mengemas meja yang dah x serupa meja kat sekolah..Dah nak mula cuti sekolah, meja guru kenelah dikemaskan huhuhu...Tambah pulak dengan nak menyiapkan semua kerja yang banyak dan kelam kabut sebab semua org sibuk nak balik kg haha.. Tapi, nolie mana ada cuti, koperasi tetap kena beroperasi untuk budak SPM..Haishh.

Eh, tajuk entry excited tapi apasal lak cita pasal keje yg x berapa nak excited neh hehe.. En Hubby dan ambil cuti isnin ni =)

Nolie akan ke KWSP dgn dia tuk keluarkan duit nolie sbb nolie dah tukar skim pencen hehehe..
Kemudia kami akan uruskan rumah kami yang dah 70% siap

Boleh lah survey2 meja makan, sofa dan katil hihi..Tak sabar nak deco rumah tu menjadi rumah idaman..
Chaiyok2 =D

2 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

wah,bestlah jd cikgu
budak2 cuti sekolah,cikgu pon cuti jugak
ehheheee

nolie said...

tak jugak, cuti neh kene dtg skolah tuk siapkan semua keje hehe..Tapi dptlah rileks skit =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...