Monday, November 21, 2011

Ikea

Sekarang Nolie sibuk nak cerita tentang umah je kan..hehehhe

Bulan lepas rakan nolie kahwin di KL. Terlanjur ke sana kami singgah di Ikea. Memang saja nak mencari barang2 yang menarik untuk rumah sendiri walaupun sebenarnya rumah belum siap betul =P

Mula2, nolie yang sibuk ajak En. Hubby g ikea sebab nolie mmg tak pernah pergi pun. Masa belajar dekat UKM dulu pun tak rasa nak pergi sbb rumah sendiri belum ada..Duit pun tak ada sbb belajar lagi hahahaha. Tapi bila dah masuk ke Ikea nampak En. Hubby yang agak beria hehe. So, nolie pun pilih barang2 yang berkenan. Nolie tukang tunjuk, En. Hubby tukang bayo. (Rasa best jadi isteri sbb apa kita nak dapat jek hehehe)


Masuk ikea nolie banyak tengok bahagian dapur..menarik


Salah satu barang yang nolie berkenan dan En.Hubby belikan =)


Tadaaaa...skit jek sbb fikir bonet dah penuh dengan barang lain hehe


En.Hubby yang tengah membayooo hehehhe

Barang-barang neh semua masih duduk elok kat dlm bilik rumah kami yg belum siap di renovate lagi tuh..Doakan kami dapat pindah awal bulan 12 yekk =D

2 comments:

cik anis said...

nolie!

sihatnya perut fir dlm gambar ni..hehe.. ;)

nolie said...

Hahaha..menang makin sihat pun :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...