Saturday, April 16, 2011

Aktiviti hari ini =D

Hari sabtu yg mendamaikan cewahhh..Minggu neh nolie x ada apa2 pada hari sabtu jadi mak ambil kesempatan jumpa kawan dia. So, nolie meneruskan tugas sebagai suri rumah hehe. Pastu nolie ambil kesempatan siapkan sikit tapak tuk alas dulang hantaran nolie. Kene buat sikit2 sebab takut x sempat huhu..



Selesai siap2kan tapak dulang pinky neh, nolie siap2 nak g jumpa En.Tune. Mula2 rasa cam x nak jumpa dia sbb majlis dah nak dekat kan. Tapi x leh lah...rinduu haha. Nolie teragak nak makan KFC sbb rasa cam dah lama x makan. So, En.Tune pun belanja makan kat sana. Pastu dia belanja lak makan yogurt kat Tutti frutty yang sgt yummy.



Sedapnyerrr...Nanti kita g lagi yek En.Tune

Erk..Sajek jek pakcik sorang neh nak tayang HP dia..Haishhhh

 Selepas mengenyangkan perut dgn makan makan dan makan..Kitorang pun meneruskan perjalanan ke Metrojaya sebab nolie nak beli perfume. Perfume nolie dah abis. Nak tunggu yg hantaran nyer sebulan lagi huhu. En.Tune pun nak cari barang sikit untuk umah akak dia.


En.Tune beli tempat lilin warna merah sebab umah SIL tema merah putih hitam.

Hiasan lilin neh nolie mmg sgt berkenan tapi SIL nyer. Nolie terfikir nak hias bilik tido masa majlis nanti. Akan dipertimbangkan hehe
 Selepas membeli belah barang En.Tune, nolie cari perfume nolie pulak. X ada sale, so harga mahal lah. Nolie nak beli sendiri tapi tetiba En.Tune dengan murah hati nak belanja hehehehe..100ml lak tu. Sangat2 suka. Senyum lebor nolie sampai balik haha. Terima kasih tunangku. Semoga kamu terus dimurahkan rezeki dan sihat selalu..Aminn




3 comments:

Sarah Sayuri Hartnett said...

singgah baca sambil cadangkan lagu best utk wedding u nnti...

buleh tgok kat komen entri lagu tu...

Nora said...

mintak sket minyak wangi :P

.:Kiah-ohh-Kiah:. said...

pewiit! sy pon tgh ciapkan alas dulang tuh! chayok2!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...