Tuesday, April 12, 2011

Fitting baju sanding

Semalam nolie jumpa akak bridal tuk bincang pasal pelamin, khemah, bilik tdo dan semua2 lah. Ada yang ditambah, ada yg nak dibincang lagi. Baju sanding dah siap. Cuma masih nak tambah beads2 lagi. Belum siap sepenuhnya. Baju nikah masih belum siap. Tengok pun x dpt lagi. Harap2 cantik lah kan. Memandangkan nolie nak chiffon putih, lambat sikit pun x kesahlah asalkan hasilnya ikut apa yg nolie request. Nolie puas ati dgn baju sanding tapi still kene pakai inner sbb nolie bertudung. Jumpa lagi skali nanti nolie nak try dgn tudung2 sekali sbb nak pastikan tudung 2 kene dgn muka nolie. Nolie jarang pakai merah atau maroon. Kali neh bersanding satu kelainan sbb nolie pilih maroon.

 Sikit jek tunjuk.Yang belah atas rahsia hehehehe..Nolie suka kain kembang2 meleret neh. Macam cinderella =)

6 comments:

nolyndila said...

waaa...tgk bwh pn da cantik ..merah yg berseri2...mest klu tgk full super cantik...

elle's laaa~ said...

waaaa... mesti gojess meletop ni... cantekkkk sgt!!

~ NANA ~ said...

nampak sgt cantekk

b2b ek? i link ur blog okey :)

nolie said...

tq2..harap2 org yg pakai nanti nampak cantik gak kan :)

Fariza said...

cantiknya !!!!!

Ms and Mr Red Ribbon said...

aaaa... cantik kaler tue... i like!
salam kenal, b2b too here...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...