Sunday, May 8, 2011

Deco hantaran

Majlis dah dekat neh nolie dah kene siapkan hantaran sebab takut bila dah dekat sgt dgn majlis x sempat pulak nanti. 3 hantaran dah siap tapi masih ada lagi yg perlu di tambah sikit2. Nolie x delah pandai pun.Nolie tolong2 jek akak nolie. Dia yg kreatip hehe..


Tadi baru siap letak bekas hantaran kat polistrin. Jenuh nak mengikat dawai supaya bekas tu lekat kat polistrin. Akhirnya siap jugak.Tinggal nak letak barang dan hias jek. 3 hantaran yg dah siap tu lom leh tunjuk lagi hehe =P

3 comments:

anaztasias nora aira said...

waaa mesti cantik kan nanti dear :)

~ NANA ~ said...

PINK!!! i loike~

Nora said...

nasib baik masa buat barang hantaran, ada 3 musketeer tu tidoq umah sebelah :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...