Friday, May 6, 2011

Paper lantern

Nolie dah beli 4 paper lantern colour soft pink saiz 14'' huhu..

TADAAAA






Nolie kirim member nolie kat KL sbb kat sana murah dan byk kedai yg jual. Kat JB neh nolie tak tau nak cari kat ne. Nolie sgt berkenan dan rasa unik tapi x tau nak hias kat ne. Beli jek 4 pastu nak bagi kat akak bridal nolie nak suruh dia hias kat pelamin kalau sesuai lah. Tapi klu x sesuai, nolie letak kat tirai dlm umah tuk khatam jelah hahaha..



Cantik kan kalau byk2..Tapi nolie beli 4 jek..Jadilah hehe..

3 comments:

Lala Latif said...

berapa harga 1 lantern 2...?sy pun skrg ni tgh cari2 lantern yg murah...

nur easy said...

cantik2.. ;)

nolie said...

ni paling besar. Dapat RM6 jek satu. kedai2 lain member nolie ckp dalam RM7.50. Tapi kat area petaling jaya x silap.ikut colour. Putih lagi murah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...