Monday, May 9, 2011

Hantar kad kahwin

Hari neh hari yg agak kelam kabut bagi nolie. Lik dari sekolah petang tadi terus g pejabat pos nak pos kad kahwin. Ada kad yg nolie belum tampal stem sbb x cukup beli hari tu. Jadi tadi aktiviti membeli stem dan tampal kat pejabat pos tu jugak haha. Semua org dok tengok nolie dgn adik nolie tampal berpuluh kad hahahahha. Kad nolie stem nye 80 sen tahu tak...Waaa rasa cam nak nangis pun ade sbb harga stem lagi mahal dari kad hahahahahaha. X pelah. Nolie rasa puas hati bagi kad drpd post kat fb jek. Tapi kat fb pun nolie post jugak sbb takut ader yg tertinggal dan yg nolie x dpt alamat.

Kepada readers yg sudi dtg, jgn lupa email nolie tau. Nanti nolie pos alamat k =)

3 comments:

~ NANA ~ said...

tu la...i pon kna 80sen :(

Lala Latif said...

cam ne nak mintak kad kawin ni...???tarikh kita sama...hehehe...

sy tag awk kat sini...

http://lalalatif.blogspot.com/2011/05/1st-ga-from-hanakimiey.html

nolie said...

Lala latif : Tulah kan. X pelah, kita sama2 doa majlis kita lancar yek. Doa tak hujan dan tak panas sgt cam skang neh huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...