Wednesday, May 4, 2011

Sedih

Hari neh nolie cuba untuk menyiapkan kad2 tuk member yg akan di pos tapi x siap jugak hahahha. Mak dah mula bising tadi sbb nolie sibuk sgt dgn keje..Hurm..nak buat mcm mana. Hari2 lik lambat, mlm pun wat keje. Kahwin2 jugak tapi keje tetap kene utamakan kan.

Sejak beberapa hari neh, nolie rasa sebak sgt2. Sape2 yg wedding dia dah nak dekat, rasa x macam apa yg nolie rasa. Nolie rasa sedih sbb majlis nolie dah nak dekat. Mak selalu sebut nolie nak tinggalkan dia sbb nanti ikut suami dah. Sedih..sgt2 sedih. Tapi tak kan nolie tak kahwin pulak...erm..

2 comments:

anaztasias nora aira said...

dear..be strong hokey..tapi tulah bila dekat nak kwen keje makin byk..sama la dengan nora huhu :((

e k i n ♥ y u s r i said...

sbr yer...
mane2 mak n ayah pon akan pikir cm2...
tanggungjawab dorg dah beralih arah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...